Wednesday 27 September 2017

27. September

Hja, vode ni več.

Nič kolikokrat me je danes med pešakanjem pomanjkanje prejšnji teden številnih vodnih ptic opomnilo na zgoraj zapisano poved. Sprijaznjen z resničnostjo sem tako vedno bolj ravnodušno nadaljeval teren, ki pa je bil, objektivno gledano, na koncu kar v redu. Vozilo 19I potniškega prometa Ljubljanskega sem zapustil na postaji Hauptmace ter zakoračil preko Božjega polja proti Partam. Čudeč se pomanjkanju sivih vran sem v nizkem letu opazil prijetno rjavečega rjavega lunja Circus aeruginosus, ki ga je preletela besna zelena žolna Picus viridis - očitno je na drugi strani Ižice tekmec! Ob vstopu na makadamska cestišča pa se je pojavil znanilec jeseni - prvi veliki srakoper Lanius excubitor. Nekaj pedi naprej v smeri vektorja ki kaže od Part proti Igu je ob cesti za hip poblisknila oranžna barva, ki me je opozarjala na prisotnost ene najplašnejših ptic, kar se jih trenutno preklada po kotlini - pogorelčka Ph. phoenicurus. Tokrat je šlo za samico, ki jo je pobrisala na drugo stran ekvatorja. Ja buh pomag, pravim jaz in odrinem dalje.
Nekaj prib Vanellus vanellus, črnoglavih muharjev Ficedula hypoleuca in hermelin Mustela erminea so mi skrajšali pot do Iga. Parte tokrat bogato okupirane tudi s strani sivih muharjev Musciapa striata - je prišel vaš čas? Zadnje repaljščice Saxicola rubetra pobirajo svoje zadke na jug, začela pa se je selitev nekaterih kasnejših selivk - drozgi (cikovti Turdus philomelos trenutno najbolj na udaru), severni kovački so počasi mimo, začenjajo se vrbji Phylloscopus collybita, črnoglavk Sylvia atricapilla. Predvsem pa se je začela sezona ščinkavcev Fringillidae!
60 zelencev Chloris chloris me je napeljalo na to idejo, dokončno pa jo je potrdila jata 200 liščkov Carduelis carduelis in repnikov Carduelis cannabina. Presenetljivo, celo 12 čižkov Spinus spinus se je priklatilo v jelše ob Ižici. Sicer tod okoli nič tacega, preletelo me je 10 kreheljcev Anas crecca in 3 kozice G. gallinago - iščeste poplave?? Do konca še 2 pogorelčka, katerih fotogeničnost bi se dalo v najboljšem primeru primerjati s prvim, srpična Acrocephalus scirpaetus in 6 bičjih trstnic Acro. shoenobaenus, mlinarček Sylvia curruca in vijeglavka Jynx torquila. Jah, takle mamo...

PS: v petek smo pri Igu slikali obročkano postovko. Slika je spodaj, če jo slučajno kdo pozna naj nam čim prej piše ;)


Head-on Marsh Harrier


Well hello there...


Spotted Fly


Stoat: did you see me?


Great Spotted Woodpecker



Kdo je zdej tuki pak?


I'm being watched


Yo suppose to be in Africa...


Cannabina


Sir, are you okay?



I apologise for shit quality:/



Excuse me, are you lost?


Last friday's ringed Kestrel (AGJ)


Have a nice evening!

Teal 10
Marsh Harrier 1juv
Lapwing 9
Snipe 3
Wood Pigeon 1000
Barn Swallow 4
Green Woodpecker 1
Wryneck 1
Skylark 11
Grey Wagtail 1
Redstart 3
Wheatear 1
Song Thrush 86
Blackbird 34
Blackcap 12
Sedge W. 6
Reed Warbler 1
Willow W. 1
Chiffchaff 27
GG Shrike 1
Red-backed Shrike 2juv
Chaffinch 60
Greenfinch 60
Goldfinch 110
Linnet 90
Siskin 12





No comments:

Post a Comment