Tuesday 22 November 2016

22. November

Po pouku sem tudi tokrat zvesto obiskal Barje. Vreme je bilo delno oblačno z visokimi temperaturami - celo bolj kot včeraj. Parte so se prijazno predstavile z megalomansko jato brinovk Turdus pilaris, ki je štela 300+ osebkov in se je meni nič tebi tič prehranjevala na 3 travnikih (za enega je bila namreč prevelika). Med njo se je pomešalo nekaj porednih škorcev Sturnus vulgaris in 11 travniških cip Anthus pratensis. Ko sem bil ravno sredi tega burnega dogajanja me je presnetila prva skupina žerjavov Grus grus, ki je tokrat štela visokih 266 osebkov. Ta jata je nekajkrat obrnila, a nato le ocenila, da Barje zanjo že ni primerno in odletela na zahod. V roku 20 min ji je sledila še druga, manjša jata in sicer 151 osebkov, odletela pa je v isto smer. Če te dve naravni števili veselo seštejemo nam je jasno, da sem vsega skupaj v 30 min opazil kar 417 žerjavov. Danes je mogel biti na Barju zabaven dan!
Grmez mi je tokrat postregel z malo lepšim naborom pevk kot zadnjih nekajkrat. Kalini so se danes končno pokazali, čeprav le dve samici, pokazala pa se je tudi samica malega detla Dendrocopus minor. Opazil sem še poznega falota prosnika Saxicola torquatus in našel še en prezimovalni teritorij stržka Troglodytes troglodytes.



Fieldfares Turdus pilaris




First group of Cranes Grus grus


Second group


Yellowhammer Emberiza citrinella


Stonechat Saxicola rubicola


Jay Garrulus glandarius


Female Bullfinch Pyrrhula pyrrhula



Female Lesser Spotted Woodpecker Dendrocopus minor (by Mitja D.)

Birder: Mitja Denac
Parte, Ig, Grmez

Moorhen 4
Cormorant 4
Grey Heron 16
Great Egret 11
Hen Harrier 6
Sparrowhawk 1f
Buzzard 18
Crane 417
Lesser Spotted Woodpecker 1f
Meadow Pipit 13
Stonechat 1m
Fieldfare 300
Chiffchaff 1
Wren 2
Great Grey Shrike 3
Jay 2
Siskin 20
Bullfinch 2f
Yellowhammer 30







No comments:

Post a Comment