Wednesday 20 April 2016

20. April

Danes sem se odločil za kratek popoldanski obisk barja. Na barju vlada že poznopomladansko vzdušje, skoraj vse gnezdilke so se že vrnile. Pelo je precej drevesnih cip Anthus trivialis, slavcev Luscinia megarhynchos, prosnikov Saxicola torquatus, rumenih pastiric Motacill flava in rumenih strnadov Emberiza citrinella. Vrnilo se je tudi že kar lepo število repaljščic Saxicola rubetra in rjavih penic Sylvia communis, ki pridno prepevajo. Uspelo mi je odkriti tudi gnezdo repnika Carduelis cannabina ter možno lokacijo gnezda pribe Vanellus vanellus.
V tem obdobju pa barje preleti kar nekaj selivk, med katerimi sem danes opazil grahasto tukalico Porzana porzana, dve črni štorklji Ciconia nigra in odraslo samico močvirskega lunja Circus pygargus. Od ne-ptičjih opazovanj me je presenetil hermelin Mustela erminea, ki mu je zelo pozno uspelo ugotoviti da sem človek in ne nek grm.


Whinchat Saxicola rubetra


Stoat Mustela erminea


Spotted Crake Porzana porzana


Spotted Crake Porzana porzana


Female Montagu's Harrier Circus pygargus


Female Montagu's Harrier Circus pygargus


One of two Black Storks Ciconia nigra


Whitethroat Sylvia communis


Linnet Carduelis cannabina (by Mitja Denac)

Birder: Mitja Denac
Parte and Ig area

Hooded Crow 30
Magpie 20
Buzzard 15
Kestrel 5
Tree Pipit 10
Yellowhammer 15
Nightingale 5
Blackcap 5
Whitethroat 5
Stonechat 5 pairs
Whinchat 1 pair
Spotted Crake 1
Tree Sparrow 20
Linnet 4
Montagu's Harrier 1 female
Yellow Wagtail 5
Starling 15
Barn Swallow 20
Black Stork 2
Lapwing 1 pair




No comments:

Post a Comment