Tuesday 2 May 2017

1.May

Na lep sončen ponedeljek me je mama odložila ob Ižici, se poslovila ter se odpeljala, da sem lahko jaz v miru raziskoval. V hipu sem zagledal nekaj rdečenogih postovk (Falco vespertinus). Naredil sem nekaj korakov ob kanalu in ven se je spreletela čopasta čaplja (Ardeola ralloides), rekel sem si :  "dober začetek za današnji dan".       Na njivi se je prehranjevala bela štorklja (Ciconia ciconia) in iz ceste sta zletela dva repnika (Carduelis cannabina) . Nad majhno njivo je lovil samec navadnega kupčarja (Oenanthe oenanthe) , okoli njega pa so letale rumene pastirice (Motacilla flava), poljski škrjanci (Alauda arvensis) in v grmih so se podile rjave penice (Sylvia communis). Iz kanala je zletel pikasti martinec(Tringa orchopus) ter nekje pod mojimi  nogami je  pela prepelica (Coturnix coturnix). Oče me je prišel iskat, domov pa sva se odpravila skozi stržen. Med potjo sem zagledal nekaj še namočenih njiv, na katerih  me je razveselilo pet močvirskih martincev (tringa glareola) in glej ga zlomka na njivi sem opazil štiri  POLOJNIKE (Himantopus himantopus). Presenetil me je čeden in zmeden čebelar (Merops apiaster) ,ki mi je polepšal še zadnje trenutke občudovanja Ljubljanskega barja. Želim vam še naprej lep praznik dela.  Nasvidenje !



Falco vespertinus


Ljuby Whinchat
              

Himanthopusees!


Nice beeeater


Little little heron



Močmar


Sqacco heron after white explosion


oooenanthe!




Trngas on the floods

text and photos by Jon Poljanec!

 
Mallard 15+
Quail 1
Squacco heron 1
Littel heron 2
Grey heron 5+
White stork 1
Common buzzard 10+
Kestrel 10+
Red footed falcon 5
BLACK WINGED STILT 4
Lapwing15+
Wood sandpiper 5
Green sandpiper 1
Yellow legged gull 1
Bee eater 1
Skylark 10+
Barn swallow
House martin
Tree pipit
Yellow wagtail
Wheatear 1
Whinchat
Stonechat
Whitethroat 4
Long tailed tit 10+
Linnet 2
Yellowwhammer 5+
























1 comment: