Wednesday 4 May 2016

4. May

Danes sem se večji del popoldneva potikal po barju. Vreme je bilo jasno, temperature pa visoke približno 20°C. Od avtobusne postaje v Igu sem se počasi odpravil proti izviru. Na njivah med Igom in Železnim mostom je lovilo 6 rdečenogih postovk Falco vespertinus, pri izviru pa par močvirskih lunjev Circus pygargus in en rjavi lunj Circus aeruginosus. V grmovju so bile zelo glasne rjave penice Sylvia communis in slavci Luscinia megarhynchos. V kanalu Z od izvira je pelo 6 bičjih trstnic Acrocephalus shoenobaenus ter en rakar Acrocephalus arundinaceus.
Na poti proti Grmezu so me spremljli kobilarji Oriolus oriolus in kobiličarji Locustella naevia. Preletel me je odrasel škrjančar Falco subbuteo, ki mu je uspelo razjeziti par rjavih srakoperjev Lanius collurio, ki ga je dojel kot grožnjo.
Ko sem prispel do Grmeza mi je uspelo locirati dve pojoči pisani penici Sylvia nisoria, eno pa sem uspel tudi videti in fotografirati. Ob vrnitvi v Ig sem videl še par prib Vanellus vanellus, krokarja Corvus corax, slišal pa sem še prvo letošnjo prepelico Coturnix coturnix.


Sedge Warbler Acrocephalus shoenobaenus


Great Reed Warbler Acrocephalus arundinaceus


Male Red-backed Shrike Lanius collurio


Male Barred Warbler Sylvia nisoria


Male Barred Warbler Sylvia nisoria 



Barred Warbler's song - second 11


Female Marsh Harrier Circus aeruginosus


Female Montagu's Harrier Circus pygargus


Female Red-footed Falcon Falco vespertinus


Male Red-footed Falcon Falco vespertinus


Male Red-footed Falcon Falco vespertinus (by Mitja Denac)


Birder: Mitja Denac
Ig and Grmez area

Hooded Crow 30
Kestrel 5
Buzzard 5
Red-footed Falcon 5
Montagu's Harrier 2
Yellow Wagtail 5
Common Whitethroat 14 pairs
Whinchat 3
Stonechat 5
Golden Oriole 5
Grasshopper Warbler 3
Blackcap 5
Barred Warbler 2
Blacbird 3
Hobby 1 ad.
White Wagtail 20
Tree Pipit 10
Red-backed Shrike 3
Mallard 9
Nigtingale 4
Common Quail 1
Grey Heron 2
Lapwing 1 pair
White Strok 1
Stock Dove 3
Wood Pigeon 2
Great Reed Warbler 1
Sedge Warbler 8
Skylark 5
Magpie 10
Raven 1
Yellowhammer 5
Marsh Harrier 1f

  

No comments:

Post a Comment